Disneys Club Penguin Premium Membership Generator

Discussion in 'Premium Link Generators' started by seNs, Aug 7, 2015.

  1. seNs

    seNs Active Member

    Messages:
    970
    Likes:
    665
    Ratio:
    1.06
    Get a premium mebership for yourself or your kid on this well known disney site. I had to generate 5 keys that i got a working one but it worked. !


    Hidden Content:
    You must 'reply' before you can see the hidden content.
     
  2. Swiftment

    Swiftment Member

    Messages:
    356
    Likes:
    36
    Ratio:
    0.06
    wow lol i gotta try this and troll some peps on there xD Thanks
     
  3. N3NE15

    N3NE15 Member VIP

    Messages:
    462
    Likes:
    59
    Ratio:
    0.01
    <p>lol this is a troll</p>
     
  4. GeneralAladeen

    GeneralAladeen Advanced Member

    Messages:
    1,908
    Likes:
    991
    Ratio:
    2.86
    lol i wanna see this
     
  5. Jokerart

    Jokerart Banned

    Messages:
    53
    Likes:
    0
    Ratio:
    0.04
    Would like to see this
     
  6. BallaSalla

    BallaSalla Banned

    Messages:
    107
    Likes:
    1
    Ratio:
    0
    super super super
     
  7. BobbyDigital

    BobbyDigital Basic Member

    Messages:
    507
    Likes:
    181
    Ratio:
    0.16
    Thanks man
     
  8. xxteran

    xxteran Banned

    Messages:
    10
    Likes:
    0
    Ratio:
    0
    I would like to check this out thanks. I bet it's a troll though
     
  9. zeuks

    zeuks Basic Member

    Messages:
    98
    Likes:
    0
    Ratio:
    0
    thanks
     
  10. HippoPlaysPC

    HippoPlaysPC Basic Member

    Messages:
    379
    Likes:
    10
    Ratio:
    0
    thx
     
  11. dw0101

    dw0101 Member

    Messages:
    66
    Likes:
    1
    Ratio:
    0
    thanks
     
  12. Gerry123

    Gerry123 Basic Member

    Messages:
    825
    Likes:
    34
    Ratio:
    0
    Please mate
     
  13. SAMCRO

    SAMCRO Basic Member

    Messages:
    389
    Likes:
    164
    Ratio:
    0.04
    thanks mate
     
  14. cowieking

    cowieking Banned

    Messages:
    142
    Likes:
    46
    Ratio:
    0.05
    thanks so much
     
  15. Profanity

    Profanity Basic Member

    Messages:
    20
    Likes:
    2
    Ratio:
    0
    Hahaha, this is hilarious. I got to check it out. Thanks man!
     
  16. charl62

    charl62 Member

    Messages:
    60
    Likes:
    2
    Ratio:
    0
    Thanks mate
     
  17. perdanadicky

    perdanadicky New Member

    Messages:
    6
    Likes:
    0
    Ratio:
    0
    Thanks bro
     
  18. aaronmety

    aaronmety Member

    Messages:
    53
    Likes:
    1
    Ratio:
    0
    thankss.
     
  19. OutlawsSs

    OutlawsSs New Member

    Messages:
    2
    Likes:
    0
    Ratio:
    0
    Thank you!
     
  20. plsNoSnipe

    plsNoSnipe Banned

    Messages:
    22
    Likes:
    3
    Ratio:
    0
    lmao if this works
     

Share This Page