Earn 5$ per visit !

Discussion in 'GPT / PTC Money' started by Megaman1, Aug 20, 2016.

  1. Megaman1

    Megaman1 Basic Member

    Messages:
    61
    Likes:
    165
    Ratio:
    0.82
    Hidden Content:
    You must 'reply' before you can see the hidden content.
     
  2. Mohd Shareef

    Mohd Shareef New Member

    Messages:
    1
    Likes:
    0
    Ratio:
    0
    Cool bro ......
     
  3. Irhad

    Irhad Well-Known Member Active Member

    Messages:
    1,105
    Likes:
    1,198
    Ratio:
    1.8
    let me see.
     
  4. webrat

    webrat New Member

    Messages:
    4
    Likes:
    0
    Ratio:
    0
    lets see
     
  5. Root_Mx405

    Root_Mx405 Member

    Messages:
    246
    Likes:
    188
    Ratio:
    0.26
    5$ per visit ?
    looks 99% fake
    gonna check the thread ...


    Fake shit :p
     
    Last edited: Aug 20, 2016
  6. Megaman1

    Megaman1 Basic Member

    Messages:
    61
    Likes:
    165
    Ratio:
    0.82
    well , it needs 300$ minimum to payout / 60 visitors , sounds good to me
     
  7. Rohit Patel

    Rohit Patel Banned

    Messages:
    38
    Likes:
    34
    Ratio:
    0.52
    lemee check this :D
     
  8. Root_Mx405

    Root_Mx405 Member

    Messages:
    246
    Likes:
    188
    Ratio:
    0.26
    True my dude
    i can get more than 10k a day in a very easy way
    and the website is shit shit shit
    dat's why it doesn't look legit
     
  9. boje Jesus

    boje Jesus New Member

    Messages:
    2
    Likes:
    0
    Ratio:
    0
    let me see
     
  10. Megaman1

    Megaman1 Basic Member

    Messages:
    61
    Likes:
    165
    Ratio:
    0.82
    ok , u know any websites that pay good for visits ?
     
  11. Root_Mx405

    Root_Mx405 Member

    Messages:
    246
    Likes:
    188
    Ratio:
    0.26
    nope bruh
     
  12. Nasr Rafiq

    Nasr Rafiq Banned

    Messages:
    67
    Likes:
    149
    Ratio:
    0.64
    Hidden Content:
    You must 'reply' before you can see the hidden content.
     
    Rainfall likes this.
  13. Melbourne.pw

    Melbourne.pw Member

    Messages:
    56
    Likes:
    7
    Ratio:
    0.07
    thank you so much!!!
     
  14. Abdullah145

    Abdullah145 Basic Member

    Messages:
    12
    Likes:
    1
    Ratio:
    0
    hello
    cool bro
     
  15. zinger

    zinger Basic Member

    Messages:
    160
    Likes:
    97
    Ratio:
    0.12
     
  16. jezkii

    jezkii New Member

    Messages:
    8
    Likes:
    0
    Ratio:
    0
    thanks man
     
  17. Rainfall

    Rainfall Basic Member

    Messages:
    479
    Likes:
    747
    Ratio:
    0.3
    Thank you
     
  18. mezo10

    mezo10 Banned

    Messages:
    6
    Likes:
    0
    Ratio:
    0
    thank you
     
  19. David2045

    David2045 Basic Member

    Messages:
    53
    Likes:
    0
    Ratio:
    0
    Hmmm checking it out
     
  20. SPINK

    SPINK New Member

    Messages:
    4
    Likes:
    0
    Ratio:
    0
    test
     

Share This Page